tisdag 15 maj 2012

Jag lever ännu

Har varit lite fullt upp ett tag nu. Tack vare mina övningar i prokastrinering fick jag utöka mina expriment till att undersöka om man kan skriva en vetenskaplig rapport på fem dagar. Svaret på den frågan är att det säkert finns folk som kan det, men jag är inte en av dem.... nytt försök, bli färdig torsdag. Har i alla fall källorna klara för mig nu och ska bara skriva ihop det. Alltid något. Imorgon är det dags för andra nationella provet i engelska och prov på sista kapitlet i matteboken, sen återstår bara repetition inför de nationella proven i matte och så är terminen slut.... Tiden har gått så himla fort! Känns som jag precis började och nu är det snart juni. Inte klokt. Och med tanke på hur ofta jag har bloggat det senaste så lär det väl vara då vi hörs nästa gång. Ha det gott så länge!

Inga kommentarer: